Pojištěnci ČPZP se nudy bát nemusí

5. 5. 2015

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna spustila zážitkový slevový portál nechcinudu.cz. Prostřednictvím něho motivuje své pojištěnce k aktivnímu trávení volného času nabídkou nejrůznějších slev. Kampaň propagující nový produkt pojišťovny připravila agentura Ogilvy & Mather, která začátkem tohoto roku vyhrála výběrové řízení.

Pojištěnci druhé největší zaměstnanecké zdravotní pojišťovny v České republice, ČPZP, mohou nyní využívat široké nabídky slev portálu nechcinudu.cz. Ten nabízí mimo jiné slevy na vstupném do akvaparků, hradů a zámků, divadel či výhodné pobytové balíčky a netradiční zážitky pro dospělé i rodiny s dětmi.

Online kampaň k novému produktu pojišťovny poběží do poloviny května a bude podpořena rozhlasovými spoty. Kreativní tým vedl Tomáš Belko, tým acocuntů František Mareš.

Stáhnout PDF

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.