Pojištěnci ČPZP se nudy bát nemusí
5. 5. 2015
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna spustila zážitkový slevový portál nechcinudu.cz. Prostřednictvím něho motivuje své pojištěnce k aktivnímu trávení volného času nabídkou nejrůznějších slev. Kampaň propagující nový produkt pojišťovny připravila agentura Ogilvy & Mather, která začátkem tohoto roku vyhrála výběrové řízení.
Pojištěnci druhé největší zaměstnanecké zdravotní pojišťovny v České republice, ČPZP, mohou nyní využívat široké nabídky slev portálu nechcinudu.cz. Ten nabízí mimo jiné slevy na vstupném do akvaparků, hradů a zámků, divadel či výhodné pobytové balíčky a netradiční zážitky pro dospělé i rodiny s dětmi.
Online kampaň k novému produktu pojišťovny poběží do poloviny května a bude podpořena rozhlasovými spoty. Kreativní tým vedl Tomáš Belko, tým acocuntů František Mareš.