Přes 50 spotů a stále baví

17. 2. 2016

Televizní spoty se dvěma bankéři zná snad každý. Jejich spor o to, která banka je lepší, totiž trvá už přes čtyři roky. Za tu dobu vzniklo více než 50 verzí zábavných spotů a přes 10 dalších má banka ještě v rukávu. Spoty nové série, která právě odstartovala, upozorňují na výhody převedení hypotéky a spotřebitelské půjčky k Air Bank. U jejich zrodu stál již tradičně Green Team agentury Ogilvy & Mather.

Hlavními protagonisty jsou v nových spotech Air Bank opět všem známí bankéři, nicméně koncept byl mírně pozměněn. „Nová série spotů má rysy evoluce stávajícího konceptu. Ke dvěma známým protagonistům se v některých reklamách přidávají další herci, ne vždy jsou na scéně dva stoly, jak tomu bylo dosud, ne vždy konkurenčního bankéře na konci trefí zelená kostka. A také jeho postava se malinko posunula. Začíná být dost nervózní...,“ řekl k novým spotům kreativní ředitel Ogilvy Group Tomáš Belko.

Televizní spoty s názvem „Komu tím pomůžete“ a „Samec“ běží na televizních kanálech Prima Group a Óčko. Na přípravě kampaně pracoval opět Green Team agentury Ogilvy & Mather.

Video

Stáhnout PDF

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.