První televize v rádiu

10. 10. 2017

Evropa 2 je sice stanice určená k poslechu, ale i přesto se na chvíli stane pro zrakově postižené děti i médiem vizuálním. Pohled na svět kolem nás jim zprostředkuje TV Leontinka. Nápad na jedinečný projekt ve spolupráci s Nadací Leontinka se zrodil v agentuře Ogilvy a jeho cílem je zajistit prostředky na osobní asistenci pro zrakově postižené děti. Začátek kampaně je spojený se Světovým dnem zraku, jež se uskuteční tento týden, a poběží do začátku listopadu.

„Lidé od charity ještě příliš často odvracejí zrak. Ale odvrátit sluch je těžší. Proto jsme v rádiu. Nechceme citově vydírat, chceme o tomhle tématu normálně mluvit,“ poznamenal Tomáš Belko, kreativní ředitel skupiny Ogilvy.

V první fázi vysílání TV Leontinka se budou prostřednictvím „obrazů na přání“ moderátoři Evropy 2 snažit co nejlépe nevidomým popsat to, co by chtěli spatřit. Na ni naváže hudební týden, kdy moderátoři vtáhnou posluchače do děje několika videoklipů. Naopak jak si představují věci kolem sebe zrakově postižené děti, se posluchači dozví v závěrečné fázi vysílání TV Leontinka. Projekt se rozhodli podpořit i někteří klienti agentury. Automobilka Ford například investuje do speciálního formátu „televizního rádio spotu“.

„Když mne poprvé oslovil Ondřej Obluk z Ogilvy s nabídkou spolupráce, nečekala jsem, že se nám podaří vytvořit zábavný koncept, a k tomu na vážné téma jako je zrakové postižení. Humor, emoce a zároveň styl tak, jak je pro Evropu 2 vlastní. To vše se nám podařilo do charitativního projektu vnést, a hlavně tým Evropy 2 považuje podporu Nadace Leontinka za správnou věc a pro projekt se okamžitě nadchl,“ prozrazuje Lenka Maureryová, ředitelka Evropy 2 a dodává: „Velmi si vážím odvahy partnera, automobilky Ford, že se do projektu zapojila. Součástí vysílání budou i klasické televizní spoty, které ale převypráví moderátoři po svém“.

Cílem unikátního projektu je vybrat částku 5 milionů korun, která zajistí osobní asistenci stovce zrakově postižených dětí na dobu jednoho roku. Přes microsite na webových stránkách Evropy 2 mohou posluchači přispívat na konto Nadace Leontinka prostřednictvím DMS a sledovat i aktuální výši vybrané finanční částky. „Jsem ráda, že kreativní nápad bude pomáhat. Díky TV Leontinka na vlnách Evropy 2 bychom rádi podpořili nejen projekt osobní asistence, ale také zvýšili povědomí o problematice zrakově postižených mezi mladšími lidmi,“ řekla Barbara Hucková, ředitelka Nadace Leontinka.

Projekt mají v Ogilvy na starosti kreativní ředitel skupiny Tomáš Belko, strategic planner Radka Šubířová, copywriter Martina Maňasová a accounty vede account manager Aneta Záhoříková. Agentury ze skupiny Ogilvy podporují Nadaci Leontinka ve zviditelnění její činnosti téměř deset let.

Video

Stáhnout PDF

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.