Šest brýlatých sošek pro skupinu Ogilvy v letošním ročníku ABC Creative Awards

8. 4. 2016

Velký úspěch zaznamenala skupina Ogilvy v letošním klání reklam ADC Creative Awards, dříve známé jako Louskáček. Cenných kovů získala celkem šest, z toho dvě zlaté, tři stříbrné a jeden bronz. Nejúspěšnější kampaní se stala The dying citylight - pozvánka na výstavu Evolution kanadského režiséra Davida Cronenberga realizovaná pro Galerii hlavního města Prahy.

Z pódia pražského klubu LaLoca si zástupci skupiny Ogilvy včera odnesli celkem 6 brýlatých sošek, o které se podělily agentury Ogilvy & Mather a Geometry Global.

Dvě zlaté v kategorii Best use of Media a Outdoor a stříbro v kategorii Typography získala kampaň Ogilvy & Mather The dying citylight spojená s výstavou nepřehlédnutelného filmového tvůrce Davida Cronenberga. Dvě stříbra a jeden bronz získala kampaň Geometry Global The Ad that Ran pro Intersport. Ta byla oceněna v kategorii Online, Social a Promotional.

V nejtěžší kategorii Innovation nebyly udělený žádné ceny, pouze čtyři shortlisty. Tři z nich patřily skupině Ogilvy, která je tak nejinovativnější agenturou letošního ročníku ADC.

Porotci vybírali celkem z 282 přihlášek, což je o 40 prací více než loni, a ocenění získalo 53 prací.

Stáhnout PDF

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.