Studie 2008: Sponzorské aktivity jako marketingový nástroj

23. 1. 2008

Jak byste odpověděli na otázku „který sponzorský projekt v České republice vás osobně nejvíce zaujal“? Zkuste si svou odpověď na tuto a řadu dalších otázek porovnat s názorem manažerů zaměřených především na reklamu, marketing a komunikaci významných českých firem. Komunikační skupina Mather ve svém pravidelném průzkumu oslovila zhruba 300 odborníků, aby tentokrát zjistila, jakou váhu získává sponzoring v marketingovém rozpočtu společností, jaké jsou nejčastější oblasti zájmu sponzorů nebo co nejvíce ovlivňuje výběr sponzorských aktivit.

Stáhnout PDF

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.