Studie 2010: Hodnocení efektivity komunikačních kampaní

15. 12. 2010

Hodnocení efektivity v komunikaci je obzvláště v době ekonomického zpomalení velmi diskutovaným tématem, které skýtá celou řadu otázek. Posunuli se čeští marketéři v měření efektivity dopředu, nebo je k tomu nepřiměla ani krize? Stalo se vyhodnocování efektivity nedílnou složkou komunikace, jak to odborná média již před časem předpovídala, nebo nás čeká ještě daleká cesta? Studii jsme zahajovali s očekáváním, že tlak na efektivitu bude v průběhu hospodářské krize sílit a marketéři budou muset dokazovat své výsledky a následně je obhajovat za pomocí tvrdých dat. V prosinci 2010 jsme oslovili 304 českých profesionálů odpovědných za marketing, reklamu nebo obchod ve společnostech s největšími reklamními rozpočty. Výsledky studie „Hodnocení efektivity komunikačních kampaní“ odrážejí jejich pohled na toto téma.

Stáhnout PDF

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.