Studie 2012: Jak důvěryhodné jsou průzkumy?

12. 9. 2012

Tvrdá data, objektivní informace, neprůstřelné argumenty. Výsledky průzkumů jsou marketingová munice, která nám pomáhá vyhrát boj o rozpočet, nebo alespoň udržet pozici. Přestože z následující studie vyplývá, že ne všem průzkumům důvěřujeme, bereme na jejich výsledky zvláštní zřetel. Při našem rozhodování pak hrají klíčovou roli. Oproti nim obvykle stojí položky tak neuchopitelné jako jsou domněnky, odhady a intuice. A někdy také prosté přání centrály (nadřízených).

Stáhnout PDF

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.