Studie: Děti a reklama v roce 2016

20. 12. 2016

Firmy zvyšují své etické nároky na reklamu cílenou na děti a roste počet těch, které mají vlastní etický kodex upravující pravidla pro komunikaci s dětmi. Vyplývá to z aktuální studie agentury Ogilvy & Mather mezi marketéry českých firem. Oslovení by uvítali více reklamy motivující děti k pohybovým aktivitám či zdravé životosprávě a naopak omezili propagaci vysokokalorických či nezdravých nápojů a potravin

Stáhnout PDF

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.