Studie: Influenceři v roce 2017

22. 8. 2017

V českém influencerském prostředí mají největší slovo youtubeři, bloggeři a celebrity, na špičce se drží moderátor Leoš Mareš. Za nejvhodnější formu spolupráce s influencery považují marketéři recenze či doporučení a za stěžejní považují autentičnost influencerovy reakce. Při zapojení influencerů v kampani preferuje více než polovina marketérů barterové platby před finančním honorářem a většina respondentů studie upřednostňuje spolupráci na dlouhodobé bázi. Vyplývá to z aktuální studie Ogilvy & Mather.

Stáhnout PDF

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.