Studie: Nové české značky v roce 2013

27. 11. 2013

Nejúspěšnější nové české značky, které se objevily na trhu po roce 1989, jsou podle studie agentury Ogilvy & Mather Seznam.cz, PPF, Student Agency, Alza.cz a Mountfield. Největší důvěru v úspěšný budoucí rozvoj si u marketérů získaly značky Alza.cz, PPF a Agrofert a v ohrožení jsou naopak podle nich značky U:fon, LEO Express a Bonton.

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.