Studie: Tradiční české značky v roce 2013

5. 5. 2013

Zatímco celkově nejúspěšnější tradiční značkou je podle studie agentury Ogilvy&Mather značka Škoda Auto, nejlépe umí využít potenciál českého původu značky Kofola a Pilsner Urquell. Nejvyšší tržní hodnotu má podle více než tří set oslovených marketérů Škoda Auto a odhadují ji na 20 miliard korun. Respondenti vidí největší potenciál ve značkách Favorit, Vinea a Praga a podle nich by si zasloužily vrátit se opět na výsluní.

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.