Studie: Tradiční české značky v roce 2015

29. 6. 2015

Zatímco celkově nejúspěšnější tradiční značkou je podle studie agentury Ogilvy & Mather značka Škoda Auto, nejlépe umí využít potenciál českého původu značka Kofola. Nejvyšší tržní hodnotu má podle oslovených marketérů Škoda Auto a odhadují ji na 30 miliard korun. Respondenti vidí největší nevyužitý potenciál ve značkách Jawa, Praga a Pedro, podle nich by si zasloužily vrátit se opět na výsluní.

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.