Tesco děkuje maminkám

4. 11. 2016

Vánoce nejsou jen o honbě za dárky a hektickém úklidu. Neodmyslitelně k nim patří také vůně právě upečeného cukroví, třpytivé dekorace nebo slavnostně prostřený stůl. Za toto jedinečné kouzlo vánoční atmosféry vděčíme především ženám, maminkám. A proto právě jim je věnována vánoční kampaň obchodního řetězce Tesco. Ta poběží v Česku, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku a vznikla ve spolupráci s agenturou Ogilvy & Mather.

V rámci integrované vánoční kampaně představí obchodní řetězec Tesco sérii produktových a imagových spotů, které se budou na televizních obrazovkách postupně objevovat během listopadu a prosince a podpoří je tištěná inzerce. Tím prvním je vánoční spot Hračky. BTL část kampaně zahrnuje POS materiály, letáky nebo speciální katalogy.

Režie spotů se ujal Mikko Lehtinen, produkčně natáčení zastřešila společnost Filmservice. Fotografie pro BTL nafotil Stanislav Merhout.

Kreativní zpracování kampaně měli v agentuře Ogilvy & Mather na starosti kreativní ředitelé Jakub Mráz a Robin Weeks a tým accountů vedl Account Director Tomáš Fanta.

Video

Stáhnout PDF

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.