Tesco nabízí exkluzivní výrobky Tefal Ingenio Force za zvýhodněnou cenu

1. 9. 2017

Nákupem v Tesco mohou zákazníci získat až 60% slevu na exkluzivní výrobky Tefal Ingenio Force. V rámci kampaně, která vznikla ve spolupráci s agenturou Ogilvy & Mather, představuje obchodní řetězec první ze dvou televizních spotů. Kampaň poběží průběžně do ledna příštího roku.

Za každých 100 korun nákupu získá zákazník jednu známku, nárok na slevu pak po nasbírání deseti známek. Výhodu mají držitelé věrností karty Clubcard, kterým na uplatnění slevy stačí pouze sedm nálepek.

Televizní spoty podpoří tištěná inzerce a BTL část kampaně zahrnuje POS materiály a letáky. Kreativní zpracování kampaně měli v agentuře Ogilvy & Mather na starosti kreativní ředitel Petr Radotínský a tým accountů vedl Regional Account Director Tomáš Fanta. Režie spotů se ujal Štěpán Vodrážka a produkčně natáčení zastřešila společnost Filmservice.

Stáhnout PDF

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.