Tesco už naděluje

23. 11. 2015

Okamžiky, na kterých záleží, naděluje ve své vánoční kampani obchodní řetězec Tesco. Čas, který zákazníci ušetří při nákupu v Tescu, mohou strávit bez zbytečného stresu se svými nejbližšími. A takové by měly být vánoční svátky - plné radosti, klidu a pohody. Kampaň poběží v Čechách, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku a pochází z dílny Ogilvy & Mather.

Kampaň, která odstartovala na začátku listopadu, bude zahrnovat kromě televizních spotů také tištěnou inzerci, OOH, POS, digitál a bude podpořena rozhlasovými spoty. Natáčení televizních spotů probíhalo souvisle neuvěřitelných 8 dní a celkem jich na obrazovkách diváci shlédnou 26. Režie se ujal autor reklam světových značek Brit Sam Tootal, produkčně natáčení zastřešila společnost Savage. Fotografie pro BTL nafotil Tomáš Třeštík.

Kreativní zpracování kampaně měl v agentuře Ogilvy & Mather na starosti kreativní ředitel Ian Adams a tým accountů vedl Account Director Ondřej Hlásek.

Stáhnout PDF

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.