To nejlepší chce v lidech probudit nová kampaň ČOV

18. 4. 2016

Vyvolat v lidech hrdost na české sportovce, inspirovat je a vzbudit v nich zájem o sport. To si klade za cíl nová kampaň Českého olympijského výboru. Jejími ambasadory se stali členové Českého olympijského týmu jako například trojnásobná olympijská medailistka ve sportovní střelbě Kateřina Emmons nebo moderní pětibojař David Svoboda. Kampaň pochází z dílny Ogilvy & Mather.

„V kampani chceme zdůraznit hodnoty, které sport lidi učí, jako je hrdost, odhodlání, odvaha, fair play nebo týmový duch. Proto jsme v kampani využili silný tým pěti ambasadorů, které považujeme za osobnosti, jež ztělesňují tyto hodnoty a dokáží je lidem předat,“ řekl Marek Tesař, marketingový ředitel Českého olympijského výboru.

Od poloviny dubna budou moci diváci České televize zhlédnout emotivní spot s herečkou Janou Pidrmanovou, jehož režie se ujal David Ondříček. Do natáčení spotu bylo zapojeno v komparsu asi 150 fanoušků olympijského týmu a objeví se v nich olympijské legendy jako Věra Čáslavská, Imrich Bugár a Květa Pecková po boku současných českých olympioniků. Produkci televizního spotu zajistila společnost LuckyManFilms. Součástí kampaně bude také OOH v podobě billboardů, printová inzerce, rozhlasový spot nebo online ve formě bannerů a medailonků se sportovci.

Kreativní zpracování kampaně mají v Ogilvy & Mather na starosti Tomáš Belko, Marek Linhart, Martina Maňasová, Pietro Basso a Šárka Hinzová a hlavním accountem je Jana Beranová.

Video

Stáhnout PDF

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.