Trh mikroúvěrů obohatí rychlá a výhodná Japonská půjčka

29. 7. 2015

Home Credit vstupuje na tuzemský trh malých úvěrů nabízející krátkodobé půjčky ve výši jednotek až desítek tisíc korun a své portfolium služeb rozšiřuje o Japonskou půjčku. Jedná se o unikátní produkt nabízející nejnižší RPSN na trhu, nejférovější podmínky a expresní on-line vyřízení. Televizní spot k uvedení Japonské půjčky připravila agentura Ogilvy & Mather, pod jejíž střechou vznikl i samotný název produktu.

Japonska půjčka je v současné době tou nejlepší krátkodobou půjčkou na trhu. Nabízí kompletní on-line obsluhu a servis a vyplacení peněz už do 10 minut. Nový produkt ale nabízí především vůbec nejnižší RPSN na tuzemském trhu. Japonská půjčka má RPSN v rozmezí 48 - 52 % podle výše úvěru, zatímco RPSN mikropůjček je v Česku v průměru 2000 %.

V kampani Ogilvy & Mather byly použity charakteristické prvky japonské kultury, které jsou zároveň typické i pro Japonskou půjčku - je rychlá, progresivní, inovativní. „Není to úplně obvyklé, že v agentuře vznikne nejen kampaň, ale i samotný název nového produktu, jak tomu bylo v případě Japonské půjčky. Velmi nás to těší,“ dodal account director František Mareš.

Kreativní zpracování kampaně měli v Ogilvy & Mather na starosti Petr Radotínský a Samir Hauser, tým accountů se skládal z Františka Mareše a Lucie Koutné. K Japonské půjčce vznikly také nové webové stránky japonskapujcka.cz, které byly připraveny digitální agenturou Cognito.

Video

Stáhnout PDF

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.