V novém spotu Air Bank poukazuje na stále přibývající počet bankomatů

14. 2. 2017

Bankomatů Air Bank přibývá jako hub po dešti. Jen za loňský rok banka svou síť bankomatů zdvojnásobila na současných 160 a jejich rozmístění mohou prostřednictvím online mapy ovlivnit sami klienti. U této příležitosti vznikly dva televizní spoty, u jejichž zrodu stál již tradičně Green Team agentury Ogilvy & Mather. Ten první s názvem Znesvěcení je právě on air.

„Mít větší počet bankomatů bylo jedním z nejčastějších přání našich klientů, proto jsme se jim to rozhodli splnit. Dostatek bankomatů je také druhým nejdůležitějším kritériem, podle kterého si lidé vybírají novou banku,“ řekl Tomáš Brych, šéf marketingové komunikace Air Bank. Sami klienti mohou ovlivnit rozmístění nových bankomatů, a to prostřednictvím online mapy, na které mohou označit místo, kde by si nový bankomat přáli mít, nebo dát hlas tomu místu, které už někdo označil.

Od loňského listopadu už klienti označili přes 4 000 míst a rozdali přes 20 000 hlasů. „A my jsme na oplátku už více než polovinu nových bankomatů od té doby postavili přímo v označených místech nebo jejich blízkém okolí,“ dodává Tomáš Brych.

Video

Stáhnout PDF

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.