Vychutnejte si Velikonoce společně

22. 3. 2017

Velikonoce patří bezpochyby mezi neoblíbenější svátky. Jsou spojené s příchodem jara, kdy se po zimním spánku probouzí příroda a dává to najevo pestrými barvami. Velikonoce nejsou jen o tradicích a zvycích, ale také o skvělém jídle, které si vychutnáváme společně se svými blízkými. Svátky jara ve své kampani oslavuje i obchodní řetězec Tesco. Ta poběží v Česku, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku a vznikla ve spolupráci s agenturou Ogilvy & Mather.

V rámci integrované velikonoční kampaně, kterou provází claim „Vychutnejte si Velikonoce společně“, uvede obchodní řetězec Tesco sérii upravených loňských spotů, které podpoří nové vizuály pro tištěnou inzerci. BTL část kampaně zahrnuje POS materiály, letáky a speciální katalogy.

Kreativní zpracování kampaně měli v agentuře Ogilvy & Mather na starosti kreativní ředitel Jakub Mráz a tým accountů vedl Regional Account Director Tomáš Fanta. Režie spotů se ujal Sam Tootal, produkčně natáčení zastřešila společnost Savage.

Video

Stáhnout PDF

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.