Zahalený Ford Focus

31. 7. 2018

Upoutat pozornost veřejnosti billboardy zahalenými do modré plachty se rozhodla společnost Ford Motor Company. V rámci své outdoorové kampaně cílí na zájemce o nový Ford Focus, který již brzy automobilka uvede na český trh. Kampaň připravil ve spolupráci s klientem tradičně Blue Team – agentury Ogilvy, Wunderman a Mindshare.

V rámci kampaně zaměřené na launch nového Fordu Focus bylo využito celkem deset billboardů umístěných především v Praze, ale také v Brně a Ostravě. Instalovaná plachta s nápisem „Nový Ford Focus odhalíme již brzy“ odkrývá pouze malý kousek vizuálu. Na teaserovou fázi kampaně naváže od září komunikace skrze všechny kanály, v rámci níž bude představen nový vůz v celé své kráse.

Na přípravě kampaně se již tradičně podílel Blue Team. Kreativa vzešla z agentury Ogilvy, digitální komunikaci má na starosti Wunderman a mediální pokrytí zajišťuje Mindshare.

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.