Zlatá Effie pro Ogilvy PR

26. 10. 2017

Ogilvy Public Relations zaznamenalo obrovský úspěch v letošním ročníku soutěže efektivity Effie. S kampaní Milan pro LEGO Získalo zlato v kategorii Malý rozpočet.

Milan Reindl, jediný český designér stavebnic LEGO, půjčil svou tvář PR kampani s nevídaným úspěchem. Rozhovory v médiích, YT video i stavění namixované do jedné kampaně vedené veselým klukem ze Sušice znamenaly 30% nárůst prodejů stavebnic LEGO Technic.

Ogilvy PR získalo za kampaň kromě zlaté Effie také dvě stříbrné ocenění v České ceně za PR. Do 20. ročníku Effie bylo přihlášeno celkem 70 prací.

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.