„Zradíš kvůli holce kamaráda?“ ptá se Grant’s

10. 9. 2015

Novou kampaň s názvem „Díky kámo“ spouští značka skotské whisky Grant’s. Ta poběží především v online médiích a na stránkách www.dikykamo.cz formou interaktivní hry. Kampaň vznikla v agentuře Ogilvy & Mather, která spolupracuje se značkou Grant‘s od letošního dubna.

„Zatímco komunikace většiny značek této kategorie je zaměřena velmi individualisticky, naše kampaň se mnohem víc než na jedince zaměřuje na skupinu přátel – koneckonců ty nejlepší věci jen málokdy člověk zažije sám,“ říká Pavel Hojgr, Brand Manager Rémy Cointreau. „Vítězný koncept, který do tendru přinesla agentura Ogilvy & Mather, nás zaujal hlavně tím, že místo jednostranné komunikace bere značku mezi lidi a nechá je na vlastní kůži vyzkoušet si, jestli jsou sami opravdovými kámoši.

Kampaň vyvrcholí v říjnu velkolepou party v klubu Hany Bany exkluzivně pro ty, kteří prošli zkouškou přátelství. Kreativu měli v Ogilvy & Mather na starosti Tomáš Belko, Juanma Bonastre a Marek Linhart, tým accountů se skládal z Ondřeje Hláska a Moniky Aron.

Stáhnout PDF

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.