logo Shoptet

Značky v e-commerce

Podnikat v současnosti na českém e-commerce trhu s sebou přináší spoustu výzev, ať už jde o stále náročnějšího zákazníka, obrovskou konkurenci, vysokou inflaci a neustálý růst cen nebo energetickou krizi. Je běžné, že v Česku každý rok zanikne několik tisíc e-shopů.

Kdo chce tuto náročnou situaci ustát a dlouhodobě růst, nesmí budování značky podceňovat. Právě silná značka pomáhá budovat úspěšný byznys a zvyšuje konkurenceschopnost. Přesto se podle naší studie 50 % e-shopů o svoji značku nijak nestará.

Studie Značky v e-commerce zjišťovala, jak české e-shopy se značkou pracují, jestli ji mají definovanou nebo jaké nástroje využívají v boji s aktuálními výzvami. Dozvíte se v ní nejen to, proč je dobré značku mít, ale jak s její pomocí posunout váš byznys, tak aby obstál v 2023+.

Stáhněte si tiskovou zprávu, která shrnuje hlavní výsledky studie.

TISKOVÁ ZPRÁVA

Máte zájem o podrobnosti?

Vyplňte krátký formulář a stáhněte si plnou verzi studie, která obsahuje i konkrétní doporučení, jak pracovat se značkou v e-commerce.

Odesláním kontaktního formuláře uděluje společnosti Ogilvy, s.r.o.,
souhlas se zpracováním osobních údajů.

Vyplněním registračního formuláře vyjadřujete Váš souhlas s poskytnutím Vašich osobních údajů pro účely zasílání obchodních sdělení a nabídky produktů a služeb poskytovaných společností Ogilvy, s.r.o. Pokud jste naším klientem, děláme tak z oprávněného zájmu, protože důvodně předpokládáme, že vás naše novinky a akce zajímají. Proti tomuto zpravování můžete kdykoli v budoucnu vznést námitku. Pokud nejste naším klientem, zasíláme newslettery výhradně na základě tohoto souhlasu, přičemž souhlas lze vzít kdykoliv zpět, a to například odhlášením v newsletteru nebo zasláním e-mailu na adresu info@ogilvy.cz.

Jak jste na tom s vaší značkou vy?

Chcete se poradit, jak si v online byznysu zajistit konkurenční výhodu?

Ozvěte se Jiřímu Jónovi na jiri.jon@ogilvy.com.