Kim Hofmanová a Natalia Starinská uspěly v letošních Young Lions
01/04/2020
Děti v předškolním věku se hýbou dost, velká část z nich ale špatným způsobem. Jak jim může pomoci Česká obec sokolská? A jak na cílovou skupinu dětí do 6 let vůbec cílit?
Se Sokolem do života je projekt České obce sokolské na podporu rozvíjení pohybové gramotnosti předškoláků.
Úkolem soutěžících v kategorii media letošního ročníku oborové soutěže mladých marketérů Young Lions 2020, tak bylo motivovat děti v přeškolním věku ke cvičení v Sokole. Navrhovaná kampaň měla potenciálně zdvojnásobit počet dětí účastnících se programu.
Nejzajímavější a nejfunkčnější řešení této výzvy přinesl návrh kampaně Kim Hofmanové a Natalie Starinské z Ogilvy. Porotu zaujala jejich jednoduchá a skvěle cílená výzva pro předškolní děti a jejich rodiče. Ta s návaznou mediální kampaní vytvořila živnou půdu pro nábor 73 000 nových sokolat.
Obě sportujeme a v dnešní době to bylo spíše oddechové a optimistické téma.
Řešení, se kterým Natalia Starinská a Kim Hofmanová uspěly v nejrozsáhlejší kategorii letošních Young Lions, si můžete projít zde.