Z udílení českých EFFIE si Ogilvy odnáší 6 ocenění
30/11/2020
Z 10 shortlistů se agentuře Ogilvy v letošním ročníku EFFIE podařilo obhájit 6 z nich. Zlato berou práce pro klienty LEGO a Calibra, bronz kampaně pro neziskovou organizaci Sananim, značku nikotinových sáčků VELO (dříve LYFT), Orion a dlouhodobě úspěšnou spolupráci dokládá poslední bronz za aktivační kampaň na LEGO DOTS.
Ogilvy tak opět potvrdilo svoji pozici mezi nejefektivnějšími agenturami na českém trhu.
Kategorie Malý rozpočet (do 1 mio. Kč externích nákladů)
ZLATO: Náklady na LEGO nábory sníženy o 58 % – klient LEGO
Kategorie Spotřební zboží
ZLATO: Calibra dělá z chovatelů páníčky snů – klient Calibra
BRONZ: LYFT zvedl a ovládl celou kategorii – klient British American Tobacco (Czech Republic) (ve spolupráci s Geometry Prague)
Kategorie PR
BRONZ: Jak dostat gamblery do on-line léčebny – klient Sananim
Kategorie Potraviny
BRONZ: Jak launch novinky pomohl celému Orionu – klient Nestlé Česko
Kategorie Aktivační marketing
BRONZ: Tichý launch LEGO DOTS zafungoval – klient LEGO