Z udílení českých EFFIE si Ogilvy odnáší 6 ocenění

30/11/2020

Z 10 shortlistů se agentuře Ogilvy v letošním ročníku EFFIE podařilo obhájit 6 z nich. Zlato berou práce pro klienty LEGO a Calibra, bronz kampaně pro neziskovou organizaci Sananim, značku nikotinových sáčků VELO (dříve LYFT), Orion a dlouhodobě úspěšnou spolupráci dokládá poslední bronz za aktivační kampaň na LEGO DOTS.

Ogilvy tak opět potvrdilo svoji pozici mezi nejefektivnějšími agenturami na českém trhu.

Kategorie Malý rozpočet (do 1 mio. Kč externích nákladů)

ZLATO: Náklady na LEGO nábory sníženy o 58 % – klient LEGO

 

Kategorie Spotřební zboží

ZLATO: Calibra dělá z chovatelů páníčky snů – klient Calibra

 

BRONZ: LYFT zvedl a ovládl celou kategorii – klient British American Tobacco (Czech Republic) (ve spolupráci s Geometry Prague)

 

Kategorie PR

BRONZ: Jak dostat gamblery do on-line léčebny – klient Sananim

 

Kategorie Potraviny

BRONZ: Jak launch novinky pomohl celému Orionu – klient Nestlé Česko

 

Kategorie Aktivační marketing

BRONZ: Tichý launch LEGO DOTS zafungoval – klient LEGO