Advantage Ukraine
27/06/2022
Globální komunikační síť WPP, do které spadá také agentura Ogilvy, pracuje pro bono s ukrajinskou vládou na globální kampani na podporu investic a obnovy ukrajinské ekonomiky. Součástí nejužšího týmu je již tři měsíce Zuzana Kabelková, Strategy Director Ogilvy.
Iniciativa Advantage Ukraine, která spojuje české, ukrajinské a polské agentury skupiny WPP a ukrajinskou vládu, chce upozornit na různorodé expertízy, talenty a potenciál pro investice napříč různými oblastmi, od zemědělství přes technologie a vzdělání až po kreativní průmysl.
„Chceme, aby svět věděl, že je Ukrajina stále otevřena pro byznys a má potenciál být klíčovým evropským kulturním a technologickým hubem,“
― Oleksandr Tkačenko, ukrajinský ministr kultury a informační politiky

Zuzana Kabelková, Strategy Director Ogilvy
Zuzana Kabelková, Strategy Director Ogilvy, je odpovědná za strategii kampaně. Ogilvy Czech pracuje také na kreativě společně s ukrajinským týmem z VMLY&R a EMEA týmem Ogilvy. Média má na starosti GroupM a PR zajišťuje Hill+Knowltoun Strategies. Na celém projektu se podílí také specialisté na brand design z agentury Landor & Fitch.
„Jsem nesmírně hrdý na to, že jsme od samého počátku součástí hlavního česko-ukrajinsko-polského projektového týmu. Spolupráce s dalšími kolegy z Rumunska, Slovenska a Maďarska a přítomnost kolegů z Ogilvy a VMLY&R Ukrajina v Praze velmi pomáhá autentičnosti a vytváří skvělého skupinového ducha, který je v WPP tak silný. Na výsledek se opravdu těším.“
― David Lhota, Country Manager WPP pro Českou republiku