Na co lákají agentury? Chata, práce odkudkoliv či neomezená dovolená

09/08/2022

Na Mediaguru.cz vyšel článek zabývající se novou nabídkou benefitů a změnami pracovních návyků v agenturách, které zapříčinila pandemie. K tématu přispěla také Žaneta Lohrová Jedličková, HR ředitelka Ogilvy.

„Vyzkoušeli jsme si, že práce z domova je možná a že to funguje. Ale také jsme brzy zjistili, že to má své limity. Jsme postavení na týmové spolupráci a na vztazích mezi lidmi, a to se bez alespoň občasného kontaktu neobejde. Doporučujeme být alespoň tři dny v týdnu v kanceláři, abychom si zachovali adekvátní míru kontaktu a prostoru pro spolupráci, rozvoj a brainstormingy. Nicméně vždy necháváme rozhodnutí na konkrétním poměru práce z kanceláře vs. domova na manažerech jednotlivých týmů.“

― Žaneta Lohrová Jedličková, HR ředitelka Ogilvy

Kromě možnosti práce z domova uvádí také další benefity, jako je až 30 dní placeného volna, volné dny navíc v rámci globální iniciativy WPP Making Space nebo podpora otců a registrovaných partnerů v různých životních situacích, v kterých zákon přiznává nárok na volno pouze matkám a manželským párům.