Léto jede dál a data taky. T-Mobile v kampani komunikuje data zdarma na letní zážitky

05/08/2022

Vyčerpejte svá data, v průběhu prázdnin od nás dostanete nová. To je hlavní sdělení letní třistašedesátkové kampaně T-Mobile z dílny agenturního týmu WPP Ticino. Jejím základem jsou tři spoty představující důvěrně známé letní momenty, kterými je snadné nechat se unést a zapomenout přitom na všechno kolem včetně běžících dat. Kampaň je nasazena od začátku července a poběží až do konce srpna, kdy končí časově omezená nabídka na letní porci dat zdarma.

Léto je bohaté na zážitky, které chceme často sdílet prostřednictvím mobilních zařízení se svými nejbližšími. S tím se zároveň pojí obava, že nám data brzy dojdou, a proto se omezujeme a šetříme jimi. „Právě na to jsme chtěli reagovat naší prázdninovou kampaní, kde ukazujeme, že takové obavy jsou díky speciálnímu letnímu bonusu od T-Mobile v podobě dat navíc zbytečné. Data zdarma v období prázdnin poskytujeme v nějaké formě zákazníkům už třetím rokem,“ říká Iva Menclová, Head of Marketing Communication, T-Mobile Česká republika. Kromě dostatku dat na sdílení letních zážitků dostanou zákazníci odměnu za jejich čerpání. Na prodejně T-Mobile si mohou jako dárek vyzvednout vodotěsný vak, aby jejich mobil a další cennosti zůstaly v suchu i u vody.

V rámci kampaně vznikly pod taktovkou Ticino týmu tři 30sekundové spoty. Natáčely se ve dvou dnech na několika lokacích ve středních Čechách a v Podkrkonoší.

„Chtěli jsme přijít s něčím, co svým formátem vystoupí z řady během reklamní pauzy, a zároveň v kampani zachovat maximální autenticitu. Dokonale nedokonalá kamera, natáčení na výšku s přirozeným překlopením na šířku a momenty, kdy se ve spotu záměrně neděje nic – to vše dotváří atmosféru, kdy offline zážitky znamenají někdy více než být online."

― Michaela Pechanová, Creative Director týmu Ticino

V rámci natáčení vznikly také materiály pro kampaň na sociálních sítích a specifické spoty na podporu prodeje zvýhodněných telefonů. Kampaň bude k vidění v TV, rádiu, online prostoru, na sociálních sítích, v místě prodeje i na venkovních plochách až do 31. srpna, kdy končí speciální prázdninová nabídka na data zdarma. Letní kampaň bude zakončená aktivací ve Špindlerově Mlýně, v rámci které si zákazníci T-Mobile budou moci zdarma vyzkoušet různé atrakce jako zipline nebo bungee houpačku. Atrakce budou navíc vybavené technikou pro zaznamenání zážitků, aby je bylo možné sdílet s blízkými a zapojit se s použitím hashtagu #letojededal do soutěže o hodnotné ceny.