T Phone pro každou kapsu. T-Mobile v nové kampani představuje svůj první telefon s 5G

04/10/2022

Agenturní tým Ticino (WPP) připravil pro Deutsche Telekom globální kampaň k uvedení prvního 5G telefonu od T-Mobile. Třistašedesátková kampaň s claimem „T Phone pro každou kapsu“ představuje první chytrý telefon od magentového operátora jako cenově dostupný model s pokročilou technologickou výbavou včetně 5G, díky kterému si může připojení do nejvyspělejší sítě užívat doslova každý. Objeví se celkem v devíti zemích včetně České republiky, kde budou první formáty k vidění od 5. října.

klíčový vizuál kampaně

klíčový vizuál kampaně

Kreativní koncept a strategii globální kampaně pro devět trhů včetně České republiky měl na starosti agenturní tým Ticino ze skupiny WPP. V rámci přípravy spolupracoval přímo s mateřskou společnosti Deutsche Telekom, která byla zadavatelem, i s českou pobočkou T-Mobile v rámci lokální adaptace. Součástí kampaně je také 20sekundový spot. Natáčel se v červenci na pražském Strahově a Petříně pod taktovkou italského režiséra Giorgia Bruniho.

„Najít globální koncept, který bude vizuálně zábavný a zároveň dostatečně univerzální, není lehké. S kapsami se nám to ale povedlo hned při první prezentaci. Exekuce s detaily nám dala prostor vyhrát si s cílovými skupinami, a přesto držet fokus na produkt,“

― Michaela Pechanová, Creative Director týmu Ticino

Kampaň poběží v České republice, Maďarsku, Chorvatsku, Rumunsku, Polsku, na Slovensku, v Makedonii a Černé Hoře. Bude nasazena v TV, rádiu, tištěných médiích, online prostoru, na sociálních sítích, v místě prodeje i na venkovních plochách. Tým Ticino vytvořil obsáhlý adaptační toolkit s kreativními direkcemi pro ostatní země a připravil mj. i návrh kreativy pro produktovou microsite a merchandising. Na českém trhu kampaň startuje 5. října.