Jak zažít značku jinak: Zkušenost, která přináší firmám peníze a marketérům kredit
12/10/2022
První ze série workshopů zaměřených na Brand Experience se uskutečnil ve středu 12. října. Tomáš Poucha, zakladatel Marketingového Institutu, a Jirka Jón, Head of Strategy & Consulting, seznámili jeho účastníky s kontextem zákaznické zkušenosti se značkou a vysvětlili nejen problematiku Brand Experience, ale základy pro budování značky obecně.
Konkrétní případové stude představili zástupci tří značek:
-
McDonald’s (Elena Chadzieva) – globální značka s lokálním působením, pro kterou je důležité, aby se každý zákazník cítil dobře, nakoupil jednoduše a pohodlně.
-
Gumex (Libor Sedláček) – B2B lovebrand, pro který je spokojenost zákazníka na prvním místě a osobní přístup základem komunikace.
-
kytary.cz (Filip Černý) – e-commerce lokální značka, která se chce dostat lidem pod kůži.
Na závěr workshopu proběhla panelová diskuze se zástupci značek, CX konzultantkou Renatou Novotnou z Ipsosu a brand konzultantkou Gabrielou Veenstra Skorkovskou a Jirkou Jónem.