Z udílení českých Effie si Ogilvy odnáší pět ocenění
23/11/2022
Z osmi shortlistů se agentuře Ogilvy v letošním ročníku soutěže reklamní efektivity Effie podařilo proměnit pět z nich. Zlato získala kampaň pro Český statistický úřad, která si odnesla i zvláštní cenu za nejlepší využití dat udělovanou oborovým sdružením SIMAR. Stříbro získala kampaň Pořád online pro klienta T-Mobile a bronz si odnáší práce pro Nadaci Leontinka, T-Mobile za stejnou kampaň a Hello bank!
Ogilvy tak opět potvrdilo svoji pozici mezi nejefektivnějšími agenturami na českém trhu.

Kategorie Kampaně veřejné správy
ZLATO: ČSÚ sčítal Čechy online. Jednoduše. Raz dva. – klient Český statistický úřad
Kategorie Aktivační marketing
STŘÍBRO: Jak T-Mobile umožnil všem být pořád online – klient T-Mobile
Kategorie Ostatní služby
BRONZ: Jak T-Mobile umožnil všem být pořád online – klient T-Mobile
Kategorie Finanční služby
BRONZ: Nový brand Hello bank! prodal víc půjček
Kategorie Sociální, ekologický, kulturní marketing
BRONZ: Mikrosegmentace. Méně je více i v nezisku
Kompletní výsledky letošního ročníku cen Effie najdete tady.