Tým Ticino (WPP) připravil kreativní koncept pro komunikaci služby T-Mobile TV
22/11/2022
Podzimní kampaní s názvem Přepněte na T-Mobile TV představuje magentový operátor dlouhodobý koncept komunikace pro svoji digitální televizi s širokou nabídkou kanálů pro celou rodinu. Kreativní koncept připravil agenturní tým Ticino (skupina WPP). Jeho základ tvoří sada vizuálů se sedmi hrdiny prožívajícími škálu různorodých emocí, které může v divácích vyvolat sledování obsahu z televizní nabídky T-Mobile TV. Kampaň je nasazena od začátku listopadu v tištěných médiích, na OOH plochách, v místě prodeje, v online prostoru a na sociálních sítích.

Novou kampaní z dílny agenturního týmu Ticino (WPP) se sloganem Přepněte na T-Mobile TV chce mobilní operátor zvýšit povědomí zákazníků o poskytované službě online televize.
„Službu T-Mobile TV jsme doteď komunikovali pouze jako doplňkový produkt, který je součástí rodinných balíčků. Dnešní způsob sledování televize je však natolik specifický, že jsme se rozhodli věnovat T-Mobile TV samostatnou komunikaci. Cílem kampaně je zvýšit povědomí o této službě primárně mezi těmi, kteří vyspělou digitální televizi ještě nemají, a ukázat, že každý si zde může najít přesně tu svou oblíbenou zábavu. Filmy, seriály a spoustu jiné zábavy je navíc možné sledovat až na šesti zařízeních současně,“
― Zdeněk Spurný, manažer televizních služeb T-Mobile.
Kreativní koncept kampaně pracuje s pěti výraznými emocemi, které si je možné asociovat se sledováním televizního obsahu – nadšením, dojetím, zamyšlením, překvapením a napětím. Nositeli těchto emocí je v klíčových vizuálech od fotografa Matúše Tótha sedm vybraných hrdinů napříč společenským spektrem včetně domácího mazlíčka.

„Chtěli jsme vystoupit z řady a kreativním konceptem se odlišit od komunikace konkurence, která se zaměřuje převážně na speciální nabídku kanálů nebo na pohodové rodinné sledování. Vycházíme z faktu, že sledování televize na velké obrazovce je dnes už překonané a každý z rodiny ji sleduje jinak, někde jinde a v jiný čas. V konceptu se proto nesoustředíme jen na to, co v televizi sledujeme, ale i jak ji sledujeme a jaké emoce v nás vyvolává,“
― Michaela Pechanová, Creative Director týmu Ticino.
Celkem třicet tři statických vizuálů pracuje s efektem záře z obrazovky v magentovém odstínu a v komunikaci jsou využity genericky, cíleně podle zájmů konkrétních uživatelů, ale i v sadě podle emocí, na které lze na T-Mobile TV přepnout.

Vizitka kampaně:
Creative Director: Michaela Pechanová
Art Director: Lais Veloso
Strategie: Kim Hofmanová
Copywriter: Matouš Hruška
Account Management: Vanda Zdvihal, Kristýna Ambrožová, Klára Kyselová
Social: Denisa Kadaňová, Marie Majerová, Yuriy Bondarenko
Produkce: Tomáš Tomášek, Bubenská Production
Fotograf: Matúš Tóth