T-Mobile v nové kampani oslavuje svět, ve kterém už data nikomu nedojdou

15/02/2023

První letošní kampaň z dílny agenturního týmu Ticino (WPP) tvoří TV spot a tři klíčové vizuály. Objevují se v nich zdánlivě obyčejné momenty ze života několika lidí, kteří v jeden čas sdílejí společný prostor na chatě v horách a využívají v různých situacích spojení s online světem. Kampaň odstartovala 13. února na televizních obrazovkách, postupně se objeví také v online prostoru, na sociálních sítích a v místě prodeje.

Nová integrovaná kampaň z dílny týmu Ticino ze skupiny WPP ukazuje, že i když na Marsu stále nikdo nepřistál, může být přesto dnešek výjimečný.

„Možnosti, které dnešní digitální svět nabízí, jsou téměř nekonečné. Data nás pohánějí rychle kupředu, za zábavou, za prací i za novými zážitky. Jako jediní na českém trhu můžeme zaručit všem našim zákazníkům s mobilními tarify, že už jim data nikdy nedojdou. Na to důležité jich zkrátka bude vždycky dost. Hlavním cílem kampaně je budovat o tomto mezi našimi zákazníky povědomí a pobídnout je, aby si to užili."

― Maximiliano Bellassai, Chief Commercial Officer, T-Mobile Česká republika

Nabídka se týká všech zákazníků s mobilními hlasovými tarify, kteří nevyužívají výhod z rámcové smlouvy. V mobilních tarifech zákazníci mají buď neomezená data, nebo mají k dispozici službu Pořád online, kterou si mohou zapnout, aby jim data stačila na důležité aplikace – třeba pro čtení zpráv na internetu, základní komunikaci či zjištění spoje nebo počasí.[1]

Kreativní koncept kampaně pracuje s nepředvídatelností dnešních dní a ukazuje, že i zdánlivě všední den se může vyvinout v něco výjimečného.

„Opravdu přelomové momenty se nedějí denně. V kreativním konceptu je dáváme do kontrastu se dnem, který sice nezmění celou společnost, ale zásadně ovlivní každodenní život jedné skupině lidí. Je to malý krok pro lidstvo, ale velký krok pro zákazníky T-Mobile.“

― Michaela Pechanová, Creative Director týmu Ticino

Tři klíčové vizuály z produkce fotografa Matúše Tótha představují hrdiny spotu – otce s dítětem, dvě dospívající dívky a partu mladých hudebníků. Výrazným grafickým prvkem, který celou komunikaci napříč formáty sjednocuje, je symbol dvou šipek („fast forward“). Ve statických formátech symbol šipek celý vizuál rámuje, zatímco ve spotu a v pohyblivých formátech se využívá v packshotu a naznačuje pohyb vpřed. Symbolicky tak ilustruje nepřerušené datové spojení.

Třicetisekundový image spot režíroval Markus Krug v produkci Bistro Films a natáčel se ve Velké Úpě. Kromě spotu do televize vznikly i kratší verze (15sekundové a 6sekundové bumpery) pro online. Kampaň bude k vidění také na sociálních sítích, v obchodních centrech a v kamenných pobočkách operátora, kde kromě vizuálů v tištěné i digitální podobě poběží také audio spoty.

Vizitka kampaně:

Timing kampaně: 13. 2. – 31. 3. 2023

Formáty: TV, online, místo prodeje

Kreativa: Ticino (WPP), Proboston

Média: EssenceMediacom

Produkce: Bistro Films

Fotograf: Matúš Tóth

Režisér: Markus Krug

 

Kredit:

Creative Director: Michaela Pechanová

Art Director: Lais Veloso

Strategie: Jakub Hodboď, Kim Hofmanová

Copywriter: Matouš Hruška

Account Management: Tomáš Dvořák, Kristýna Ambrožová

Social: Denisa Kadaňová, Marie Majerová

 

[1] Více informací je na kampaňové microsite: www.t-mobile.cz/datanedojdou.