T-Mobile v nové kampani oslavuje svět, ve kterém už data nikomu nedojdou
15/02/2023
První letošní kampaň z dílny agenturního týmu Ticino (WPP) tvoří TV spot a tři klíčové vizuály. Objevují se v nich zdánlivě obyčejné momenty ze života několika lidí, kteří v jeden čas sdílejí společný prostor na chatě v horách a využívají v různých situacích spojení s online světem. Kampaň odstartovala 13. února na televizních obrazovkách, postupně se objeví také v online prostoru, na sociálních sítích a v místě prodeje.

Nová integrovaná kampaň z dílny týmu Ticino ze skupiny WPP ukazuje, že i když na Marsu stále nikdo nepřistál, může být přesto dnešek výjimečný.
„Možnosti, které dnešní digitální svět nabízí, jsou téměř nekonečné. Data nás pohánějí rychle kupředu, za zábavou, za prací i za novými zážitky. Jako jediní na českém trhu můžeme zaručit všem našim zákazníkům s mobilními tarify, že už jim data nikdy nedojdou. Na to důležité jich zkrátka bude vždycky dost. Hlavním cílem kampaně je budovat o tomto mezi našimi zákazníky povědomí a pobídnout je, aby si to užili."
― Maximiliano Bellassai, Chief Commercial Officer, T-Mobile Česká republika
Nabídka se týká všech zákazníků s mobilními hlasovými tarify, kteří nevyužívají výhod z rámcové smlouvy. V mobilních tarifech zákazníci mají buď neomezená data, nebo mají k dispozici službu Pořád online, kterou si mohou zapnout, aby jim data stačila na důležité aplikace – třeba pro čtení zpráv na internetu, základní komunikaci či zjištění spoje nebo počasí.[1]
„Opravdu přelomové momenty se nedějí denně. V kreativním konceptu je dáváme do kontrastu se dnem, který sice nezmění celou společnost, ale zásadně ovlivní každodenní život jedné skupině lidí. Je to malý krok pro lidstvo, ale velký krok pro zákazníky T-Mobile.“
― Michaela Pechanová, Creative Director týmu Ticino
Tři klíčové vizuály z produkce fotografa Matúše Tótha představují hrdiny spotu – otce s dítětem, dvě dospívající dívky a partu mladých hudebníků. Výrazným grafickým prvkem, který celou komunikaci napříč formáty sjednocuje, je symbol dvou šipek („fast forward“). Ve statických formátech symbol šipek celý vizuál rámuje, zatímco ve spotu a v pohyblivých formátech se využívá v packshotu a naznačuje pohyb vpřed. Symbolicky tak ilustruje nepřerušené datové spojení.
Třicetisekundový image spot režíroval Markus Krug v produkci Bistro Films a natáčel se ve Velké Úpě. Kromě spotu do televize vznikly i kratší verze (15sekundové a 6sekundové bumpery) pro online. Kampaň bude k vidění také na sociálních sítích, v obchodních centrech a v kamenných pobočkách operátora, kde kromě vizuálů v tištěné i digitální podobě poběží také audio spoty.

Vizitka kampaně:
Timing kampaně: 13. 2. – 31. 3. 2023
Formáty: TV, online, místo prodeje
Kreativa: Ticino (WPP), Proboston
Média: EssenceMediacom
Produkce: Bistro Films
Fotograf: Matúš Tóth
Režisér: Markus Krug
Kredit:
Creative Director: Michaela Pechanová
Art Director: Lais Veloso
Strategie: Jakub Hodboď, Kim Hofmanová
Copywriter: Matouš Hruška
Account Management: Tomáš Dvořák, Kristýna Ambrožová
Social: Denisa Kadaňová, Marie Majerová
[1] Více informací je na kampaňové microsite: www.t-mobile.cz/datanedojdou.