Agentura Ogilvy získala titul Odpovědná agentura roku

13/04/2023

Soutěž Agentura roku, kterou po desetileté pauze oživil týdeník Marketing & Media, už zná své vítěze. Slavnostní vyhlášení proběhlo ve středu 12. dubna v prostorách Václavák 22. Agentura Ogilvy, která se dostala na shortlisty ve čtyřech kategoriích, si ze soutěže odnáší titul Odpovědná agentura roku.

„Máme z toho radost a zároveň to bereme jako velký závazek do budoucna. Těší mě mimo jiné i to, že ESG téma je také jednou z úspěšných propozic naší divize Ogilvy Consulting. Díky tomu se naše úsilí být odpovědnou agenturou promítá i do projektů pro naše klienty.“

― Ondřej Obluk, CEO Ogilvy

Z mateřské sítě WPP má Ogilvy definovanou strategii v oblasti udržitelnosti a diverzity, kterou naplňuje. Globálně nastavenou strategii ještě doplňují konkrétní iniciativy jednotlivých agentur ze sítě na lokální úrovni. V rámci českého WPP existují pracovní skupiny složené z dobrovolníků napříč agenturami včetně Ogilvy, které se věnují tématům udržitelnosti, rovných příležitostí a podpoře LGBTQ+ komunity. Ogilvy je zároveň jedním z prvních signatářů Pride Business Forum Memoranda o podpoře LGBT+ diverzity a inkluze na pracovišti a aktivním uplatňování rovnosti.

Kompletní výsledky soutěže najdete v článku na MaM.cz.