Na shortlistech PR cen má Ogilvy pět shortlistů
15/05/2023
Z rekordního počtu přihlášených prací do letošního ročníku soutěže o Českou cenu za PR zvané Lemur, kterou pořádá Asociace PR agentur, získává Ogilvy celkem pět shortlistů za čtyři práce v pěti kategoriích.
Party, jakou reklamní trh nepamatuje (Ogilvy)
- kategorie Budování vztahu se zaměstnanci
Molekula: Jizerská 50 pohledem technologií a umění (T-Mobile Česká republika)
- kategorie Integrovaná komunikace
- kategorie Technologie
Jak air-commerce dala Vánocům nový obal (DS Smith Packaging Czech Republic)
- kategorie Průmysl
Ať tu po nás něco zůstane (Krušovice, Heineken Česká republika)
- kategorie Digitální komunikace
Slavnostní vyhlášení vítězů proběhne na galavečeru 15. června v WPP Campusu na Bubenské. Přehled všech postupujících prací najdete tady.