Pravidelná pomoc plní sny
26/11/2018
Nadace Leontinka uvádí nový televizní spot. Ten apeluje na všechny, kterým nejsou zrakově postižení lhostejní a chtějí jim pomáhat plnit jejich sny pravidelnou finanční podporou. Spot pochází z dílny agentury Ogilvy a v roli traséra se v něm objeví olympijský vítěz v pětiboji David Svoboda.
Nadace Leontinka zajišťuje v rámci pomoci zrakově postiženým tzv. traséry, tedy průvodce, díky nimž se mohou nevidomí sportovci účastnit běžeckých závodů spolu s ostatními. Ti se stali inspirací pro nový motivační spot, který poběží na kanálech České televize do začátku prosince v četnosti 50 opakování. Mediální prostor získala Nadace Leontinka v rámci výhry v soutěži Cen Fóra dárců v kategorii Speciální cena ČT o nejlepší nápad na charitativní spot pro rok 2018. „Když něco prospěšného děláte trpělivě a dlouho, dosáhnete nečekaných výsledků. To platí v jakémkoli oboru, jak ve sportu, tak v pomoci druhým. O tom je náš spot,“ komentuje kampaň kreativní ředitel Ogilvy Tomáš Belko.
Protagonisty televizního spotu jsou olympijský vítěz v pětiboji David Svoboda a prakticky nevidomý sportovec Marek Moflar, kterého Nadace Leontinka aktivně podporuje již více než 10 let. „Za celý malý nadační tým jsme vděční, že naši práci reprezentují právě tito dva ryzí sportovci – Marek, který přes nepřízeň osudu vytrvává a klade si stále vyšší cíle, a David, jehož přirozená ochota pomáhat mě nesmírně těší,“ říká výkonná ředitelka Nadace Leontinka Barbara Hucková.
Produkci spotu zajistila agentura GPS production a samotnou realizaci agentura Punk Film. Podkresová hudba vznikla výhradně pro tento spot, skladbu Seed složil americký skladatel Randal Collier-Ford.
Agentura Ogilvy podporuje Nadaci Leontinka ve zviditelnění její činnosti více než deset let. Kreativu této kampaně měli na starosti kreativní ředitel Tomáš Belko, Head of Art Daniel Kupr, Copywriter Martina Maňasová a spoluautorkou copywritingu byla koordinátorka projektů Nadace Leontinka Tereza Podzimková. Accountský tým tvořily Aneta Záhoříková, Account Manager, a Natália Starinská, Account Executive, které se ve spotu objeví v roli komparzistek.
Nadace Leontinka pomáhá zrakově postiženým, především dětem a mladým lidem. Posláním Nadace Leontinka je umožnit těmto lidem integraci do společnosti, vzdělání a provozování společenských, sportovních i volnočasových aktivit. Nadace Leontinka rozděluje finanční prostředky a nefinanční dary prostřednictvím jednotlivých projektů, zaměřených na pomoc konkrétním institucím a konkrétním dětem. Nadace Leontinka shromažďuje prostředky především prostřednictvím darů od individuálních dárců, partnerů a sponzorů či benefičních akcí. www.nadaceleontinka.cz