Jules Chalkley vystoupí na konferenci Forum Media

27/09/2023

Jules Chalkley, kreativní ředitel Ogilvy UK, vystoupí jako jeden z hlavních přednášejících 9. listopadu na Foru Media, největší mediální a marketingové konferenci v Česku. V rámci své přednášky nazvané Do the Don’t (Dělej, co se nedělá) se zaměří na proces kreativního myšlení a inspiraci, jak přemýšlet o klientských zadáních neotřelým způsobem. Skutečně úspěšné a průlomové kampaně totiž podle něj stojí na neočekávaném řešení kreativního briefu, s nímž dosud nikdo jiný nepřišel (nebo neměl odvahu přijít). 

Chalkley za dobu své kariéry nasbíral více než 130 kreativních ocenění na práci pro různorodé klienty, např. pro IKEA, Marks & Spencer, Virgin Atlantic nebo Land Rover. Rovněž měl na starosti kreativní supervizi pro BBC během zahajovacího ceremoniálu olympiády v Londýně. V neposlední řadě se podílel na přípravě osvětových kampaní pro britskou vládu. Kampaň 'Missing Type', zaměřena na podporu dárcovství krve, byla dokonce nejvíce oceňovanou kampaní roku 2016. 

Více informací o Julesovi Chalkleym a konferenci Forum Media najdete tady