Ogilvy má opět nejvíce nominací v Lemurech, České ceně za PR
30/04/2020
Z prvního kola hodnocení se do finále 15. ročníku České ceny za PR probojovalo 135 prací. Hned ve 20 případech jsou na shortlistech práce z dílny Ogilvy. Ta je druhý rok v řadě nejúspěšnější agenturou v počtu kampaní zastoupených ve finále.

LEMUR - tak se od loňského roku nazývá Česká cena za PR
Čtyři nominace drží Ogilvy v nejvíce obsazované kategorii Business to Consumer. Práce agentury se objevují na shortlistech celkem deseti kategorií.
Hned pětkrát prošla sítem porotců spolupráce Ogilvy s Centrem Černý Most na projektu Ledolezcem na vlastní cepín. Čtyřikrát figuruje ve finálním výběru kampaň značky Hellmann's Hnutí za více chuti a méně plýtvání.
Nominace v kategoriích napříč komunikačními disciplínami a obory nám ukazují, že profesionálové z oboru vysoce hodnotí nejenom naši kreativitu, ale i strategický přístup a výsledky práce s médii a influencery. Velkou radost máme ze dvou nominací v kategorii Vyhodnocení kampaně. Zde se oceňují projekty, které nejlépe prokazují hodnotu public relations pomocí objektivních dat.
― Dita Stejskalová, managing director, Ogilvy PR & Influence
Na letošních shortlistech má Ogilvy také projekty pro klienty IKEA, Tesco, Samsung, LEGO, GlaxoSmithKline a neziskovou organizaci SANANIM.
Moc vám děkujeme za tyto příležitosti a těšíme se na další :)
Slavnostní vyhlášení výsledků, které se letos poprvé odehraje online, proběhne ve čtvrtek 11. června.
Celý shortlist letošního ročníku České ceny za PR je k dispozici zde.