Česká adaptace globalní kampaně značky LEGO zaujala děti i odborníky
12/01/2021
Vánoční sérii stop-motion videí vybrali mezi top 10 českých reklam roku odborníci v anketě webu Médiář.cz.
Lokální verzi kampaně Rebuild the World spustilo Ogilvy v České republice na konci loňského listopadu. Vánoční komunikace si kladla za cíl rozvoj fantazie a společného hraní rodičů s dětmi. Do světa pohádek Čechy zavedla pomocí dvou digitálních spotů. Jejich hlavním motivem jsou notoricky známé pohádky O Červené karkulce a O perníkové chaloupce, které s trochou fantazie a kostek LEGO® mohou ožít v každém obýváku.
Kampaň necílí na konkrétní produktové portfolio stavebnic, ale dává vyniknout samotné podstatě kostek LEGO® a ukazuje, že pře(d)stavit si pohádku může úplně každý a po svém. Veškerá klíčová sdělení komunikace navazují na mezinárodní ATL kampaň Rebuild the World zaměřenou na důležitost společné hry rodičů s dětmi a rozvoj fantazie.
Vzniklé spoty byly promovány prostřednictvím digitálních formátů a vypráví tradiční české pohádky v jejich inovované podobě pomocí technologie stop-motion. Svým vlastním pojetím tradičních pohádkových příběhů vystavěných z kostek LEGO® se mohli pochlubit všichni malí i velcí stavitelé na soutěžní microsite. Ti nejkreativnější autoři se dočkali odměny v podobě stavebnice LEGO®.
Kromě podpory na sociálních sítích je dalším z pilířů komunikace i spolupráce s influencery, PR aktivity a podpora v místě prodeje. Ambasadory projektu jsou například manželé Tomáš a Tamara Klusovi.
Kampaň LEGO® Rebuild the World agentury Ogilvy vybrali na konci prosince marketingový odborníci v anketním fóru Katovna webu Médiář.cz mezi 10 nejlepších reklam roku 2020.