T-Mobile si jako novou kreativní agenturu vybral WPP

29/09/2021

Pro magentového klienta bude pracovat tým složený z agentur Ogilvy, VMLY&R a Wunderman Thompson, které jsou součástí sítě WPP. Rozhodnutí o vítězi pětiměsíčního výběrového řízení na novou kreativní agenturu, o kterém média referovala jako o tendru desetiletí, bylo oznámeno v pondělí 27. září. 

Jak napsal Marketing & Media, tým WPP složený ze třiceti zástupců agentur Ogilvy, VMLY&R a Wunderman Thompson předčil svoje konkurenty ve všech sedmi hodnocených oblastech.

 

Je to fantastická zpráva a potvrzení toho, že propojení expertiz napříč našimi agenturami do silného týmu je vítězná strategie, která dává smysl nejenom nám, ale hlavně klientům. Vnímám stále více, že zadavatele tento set-up šitý na míru zajímá, a my ho umíme doručit. S brzkým přesunem všech našich firem do WPP Campusu v Bubenské budeme mít tvůrčí prostředí, kde propojování týmů bude ještě jednodušší , a těším se na to.

― David Lhota, Country Manager WPP Česká republika

Spolupráce poskytovatele telekomunikačních služeb T-Mobile se skupinou WPP oficiálně začíná v lednu 2022. „Slavíme a těšíme se na spolupráci. Smekám před vytrvalostí a mnohaměsíčním nadšením celého tendrového týmu. Chuť předvést to nejlepší, co umíme, byla v nejvyšších obrátkách po celých pět měsíců a T-Mobile nám dal náročností tendru mnoho příležitostí, abychom ukázali, co v nás je. Jsem moc rád, že to vyšlo, je to obrovská motivace pro všechny,“ doplňuje Ondřej Obluk, CEO Ogilvy a VMLY&R, který tendrový tým vedl.