Kreativu pro T-Mobile řídí Michaela Pechanová, tým vede Vanda Zdvihal
21/03/2022
Agenturní tým Ticino ze skupiny WPP, který pro klienta T-Mobile pracuje od ledna, je po personální stránce kompletní. Na pozici Account Director v únoru nastoupila Vanda Zdvihal a převzala zodpovědnost za řízení klientského týmu. V polovině února ji doplnila Michaela Pechanová v roli Creative Director, která bude spolupracovat s Terezou Svěrákovou. Strategii má na starosti Kim Hofmanová pod vedením Jakuba Hodbodě.

Vanda Zdvihal, Account Director
Vanda Zdvihal zaštiťuje dvacetičlenný klientský tým a má na starosti primárně nastavení spolupráce s klientem na procesní i personální úrovni a zároveň nastavení procesů uvnitř týmu, jeho vedení i rozvoj. Společně s novou kreativní ředitelkou Michaelou Pechanovou a plannerkou Kim Hofmanovou se bude podílet na přípravě dlouhodobého komunikačního konceptu pro T-Mobile, realizaci kampaní i specificky zaměřených projektů pro různé segmenty, od produktu až po CSR.
Předtím pracovala jako Marketing Communications Manager pro IKEA Česká republika, Slovensko a Maďarsko. Většinu profesního života ale spojila s působením na agenturní straně. Jako Account Director se v agentuře VMLY&R podílela na transformaci agenturního týmu směrem k integrovaným kampaním a posílení digitálního know-how. Spolupracovala primárně na kampaních České spořitelny – oceňovaném #nechámsi, vánoční kampani Darujeme české Vánoce a startu platformy #silnější. V agentuře TRIAD Advertising byla u zrodu úspěšných projektů, jako např. Patron pro Gambrinus, který s využitím falešného pivovaru odkrýval předsudky českých pivařů, Dívka ve žlutém jako netradiční product placement v oblíbených TV seriálech pro Jihlavanku nebo robot Karel pro Kofolu, učící lidi lásce.

Michaela Pechanová, Creative Director
Michaela Pechanová nastoupila do týmu Ticino1 na pozici Creative Director, v níž je zodpovědná především za řízení kreativy, idea making a vedení týmu kreativců. Posledních deset let pracovala v agenturách – do magentového týmu WPP přechází z agentury Symbio, kde působila poslední roky jako kreativní ředitelka. Předtím pracovala jako copywriter a idea maker v agenturách Follow Bubble nebo Zaraguza.
Michaela je spojena s několika odvážnými a experimentálními projekty. Její kreativní podpis nese třeba kampaň Projev, který se nikdy nestal pro televizi HBO, který vůbec jako jeden z prvních v reklamě využil technologii „deep fake“ a získal Grand Prix na ADC Czech Awards. Stojí také za několika kampaněmi značky Ria, které boří mýty o menstruaci a ženském zdraví, nebo za Nas*r všechny pro ADC Czech Creative Awards. Na kontě má desítky tuzemských i evropských kreativních ocenění.
[1] Název odkazuje k historické bitvě u města Magenta v severní Itálii, kde se v roce 1859 odehrálo jedno z vítězných tažení francouzského císaře Napoleona III. V ranních hodinách Francouzi pod jeho vedením překročili řeku Ticino a napadli rakouské jednotky. Po krveprolití, které zbarvilo řeknu Ticino, byla poprvé pojmenována barva magenta (fuchsiová).