Kreativu pro T-Mobile řídí Michaela Pechanová, tým vede Vanda Zdvihal

21/03/2022

Agenturní tým Ticino ze skupiny WPP, který pro klienta T-Mobile pracuje od ledna, je po personální stránce kompletní. Na pozici Account Director v únoru nastoupila Vanda Zdvihal a převzala zodpovědnost za řízení klientského týmu. V polovině února ji doplnila Michaela Pechanová v roli Creative Director, která bude spolupracovat s Terezou Svěrákovou. Strategii má na starosti Kim Hofmanová pod vedením Jakuba Hodbodě.

 
Vanda Zdvihal, Account Director

Vanda Zdvihal, Account Director

Vanda Zdvihal zaštiťuje dvacetičlenný klientský tým a má na starosti primárně nastavení spolupráce s klientem na procesní i personální úrovni a zároveň nastavení procesů uvnitř týmu, jeho vedení i rozvoj. Společně s novou kreativní ředitelkou Michaelou Pechanovou a plannerkou Kim Hofmanovou se bude podílet na přípravě dlouhodobého komunikačního konceptu pro T-Mobile, realizaci kampaní i specificky zaměřených projektů pro různé segmenty, od produktu až po CSR.

Předtím pracovala jako Marketing Communications Manager pro IKEA Česká republika, Slovensko a Maďarsko. Většinu profesního života ale spojila s působením na agenturní straně. Jako Account Director se v agentuře VMLY&R podílela na transformaci agenturního týmu směrem k integrovaným kampaním a posílení digitálního know-how. Spolupracovala primárně na kampaních České spořitelny – oceňovaném #nechámsi, vánoční kampani Darujeme české Vánoce a startu platformy #silnější. V agentuře TRIAD Advertising byla u zrodu úspěšných projektů, jako např. Patron pro Gambrinus, který s využitím falešného pivovaru odkrýval předsudky českých pivařů, Dívka ve žlutém jako netradiční product placement v oblíbených TV seriálech pro Jihlavanku nebo robot Karel pro Kofolu, učící lidi lásce.

Michaela Pechanová, Creative Director

Michaela Pechanová, Creative Director

Michaela Pechanová nastoupila do týmu Ticino1 na pozici Creative Director, v níž je zodpovědná především za řízení kreativy, idea making a vedení týmu kreativců. Posledních deset let pracovala v agenturách – do magentového týmu WPP přechází z agentury Symbio, kde působila poslední roky jako kreativní ředitelka. Předtím pracovala jako copywriter a idea maker v agenturách Follow Bubble nebo Zaraguza.

Michaela je spojena s několika odvážnými a experimentálními projekty. Její kreativní podpis nese třeba kampaň Projev, který se nikdy nestal pro televizi HBO, který vůbec jako jeden z prvních v reklamě využil technologii „deep fake“ a získal Grand Prix na ADC Czech Awards. Stojí také za několika kampaněmi značky Ria, které boří mýty o menstruaci a ženském zdraví, nebo za Nas*r všechny pro ADC Czech Creative Awards. Na kontě má desítky tuzemských i evropských kreativních ocenění.

[1] Název odkazuje k historické bitvě u města Magenta v severní Itálii, kde se v roce 1859 odehrálo jedno z vítězných tažení francouzského císaře Napoleona III. V ranních hodinách Francouzi pod jeho vedením překročili řeku Ticino a napadli rakouské jednotky. Po krveprolití, které zbarvilo řeknu Ticino, byla poprvé pojmenována barva magenta (fuchsiová).

[1] The name refers to the historic battle of Magenta in northern Italy, where one of the victorious campaigns of the French Emperor Napoleon III took place in 1859. In the morning hours, the French under his command crossed the Ticino River and attacked the Austrian troops. The colour magenta (fuchsia) was first named after the bloodshed that coloured the Ticino River.