Ogilvy ONAIR s Jakubem Hodboděm - Chief Strategy Officer Ogilvy Praha, Global Strategy Lead Ogilvy Social.Lab

Ogilvy ONAIR s Jakubem Hodboděm - Chief Strategy Officer Ogilvy Praha, Global Strategy Lead Ogilvy Social.Lab

John Lennon a Paul McCartney. Bezesporu nejúspěšnější skladatelská dvojice v historii pop music. Jak souvisí se světem reklamy a co a proč se od ní mohou moderní marketéři naučit?

Lennon, McCartney & budoucnost reklamy

Ať už jste zastánci tradičního přístupu reklamy, který je zaměřený na budování značky, nebo patříte k příznivcům světa IT a konzultačních společností, kteří se soustředí zejména na měřitelný výkon, dozvíte se všechna pro a proti obou těchto zdánlivě neslučitelných táborů. Jakubův unikátní přístup a nasbírané know‑how nám pomohou otevřít oči a odpovědět si na otázku: Jaká je budoucnost reklamy?

O Jakubovi

Jakub se už od svého nástupu do Ogilvy v roce 2011 profiloval jako stratég a jeho expertízu využívalo široké portfolio klientů. Vytvořil novou strategickou metodu, kombinující know‑how Ogilvy v oblasti budování značek s originálním přístupem belgického start‑upu Social.Lab, který je založen na dynamickém výkonnostním marketingu. Jakubův přístup překlenuje nesoulad mezi kreativními idejemi a mediálním plánováním, který je častým důvodem nižší efektivity komunikačních kampaní.

Konec registrace! Uvidíme se příště!