OGILVY ONAIR - Jak vybudovat brand, který prodává

OGILVY ONAIR - Jak vybudovat brand, který prodává

Bezpečnostní opatření na akci Ogilvy OnAir

Na místě budou všem účastníkům k dispozici ochranné pomůcky a dezinfekce v dostatečném množství. Pamatovali jsme i na bezpečné balení nápojů.

Prostor Netbox Store má kvalitní odvětrání a systém výměny vzduchu.

Jak vybudovat brand, který prodává

Zajímá vás, jak vám může marketing více vydělávat díky dobře fungující značce? Chcete zvýšit návratnost svých marketingových investic napříč komunikačními kanály?

Přijďte si poslechnout profíky z Ogilvy a zapojte se do diskuze. Na pódiu budou svá doporučení sdílet čtyři řečníci, kteří stojí za oceňovanými kampaněmi a strategiemi značek. Třeba těch moravských, úspěšně expandujících do nových segmentů a trhů.

Na koho se můžete těšit?

Ostřílený stratég Jakub Hodboď působil v Ogilvy New York, nyní vede tým expertů na strategii v Praze a v Bruselu. Na Ogilvy OnAir prozradí, jak si získat srdce a peněženku zákazníka. Nejen na jednu kampaň, ale dlouhodobě.
Hlava výkonnostního marketingu v českém Ogilvy Petr Struna toho zase ví hodně o digitálním marketingu. Na příkladech z Česka a ze světa ukáže, jak digitál dělat tak, aby opravdu prodával. Po Petrovi se mikrofonu ujme Barbora Šumanská, šéfka týmu specializovaného na sociální sítě, který sbírá Effie jako na běžícím páse. Poradí vám, jak naplno využít sociální sítě při hledání správných zákazníků i zaměstnanců.
Posledním speakerem večera bude Roman Valla, šéf brněnského Ogilvy týmu. Prozradí, jak nastartovat funkční brandovou strategii od obalů až po e-shop pro mezinárodní expanzi.

Konec registrace! Uvidíme se příště!